Waarom ons het beheer van uw eigendom toevertrouwen?
Een eigendom beheren is niet altijd vanzelfsprekend. Er komt namelijk heel wat bij kijken op administratief, financieel, technisch en juridisch vlak.
Het vergt dus een gedegen organisatie en een grote beschikbaarheid.
Al jarenlang stellen tal van eigenaars hun vertrouwen in ons, om ontlast te zijn van alle verplichtingen met betrekking tot het beheer en de verhuring van hun eigendom(men).
Wij stellen onze expertise tot uw dienst, zodat u op beide oren kan slapen. Hierbij kan u steeds rekenen op een persoonlijk contact. Zo beheren wij uw eigendommen in uw beste belang, om uw vastgoedinvesteringen maximaal te laten renderen.
Wij zorgen overal voor: van de ondertekening van de huurovereenkomst en de inning en indexering van de huur, tot de opvolging van eventuele geschillen en schadegevallen.
Het goed dat u ons toevertrouwt, is in de eerste plaats uw eigendom en behoort tot uw vermogen. Het is dus essentieel dat u alles wat er gebeurt, in alle transparantie mee kan volgen. Daarom is het voor ons erg belangrijk om u van alle gebeurtenissen (een schadegeval, uit te voeren werken enz.) op de hoogte te stellen en in overleg met u een beslissing te nemen.
Ontdek ons aanbod van huurbeheer
Huurbeheer
Huurbeheer verloopt over het algemeen in 3 fasen: voor, tijdens en na het verhuren van uw eigendom. Dat brengt verschillende en uiteenlopende taken mee, waar u als eigenaar verantwoordelijk voor bent. Ons doel is dan ook om u van al deze taken te ontlasten.
Van het zoeken van een huurder en het innen van de huur tot het oplossen van een technisch probleem, wij regelen alles!
Kies voor gemoedsrust.
Voor uw eigendom zorgen alsof het de onze zou zijn, daar staan wij voor! Wij staan in voor het beheer van werken, eventuele schadegevallen of geschillen, en zien erop toe dat alles goed verloopt. Daarnaast bezorgen wij u regelmatig een stand van zaken.
Voor het verhuren
- Controle van de kredietwaardigheid van de kandidaat
- Opmaken en sluiten van de huurovereenkomst volgens de voorwaarden die door de eigenaar werden bepaald
- Ontvangen van de huurwaarborg
- Voorzien van de bankwaarborgen
- Organisatie van een plaatsbeschrijving bij intrede door een expert
- Overhandigen van de sleutels
- Registratie van de huurovereenkomst
Tijdens het verhuren
Wij nemen alle contacten met uw huurder op ons
Wij laten tijdig de nodige herstellings- of onderhoudswerken uitvoeren en volgen die ook op om de goede werking van de installaties te waarborgen
Dagelijkse opvolging van de inning van de huur en kosten, indexering van de huur
Verzekeringen en geschillen
...
Opvolging van schadegevallen
Inning van achterstallige huur
Boekhoudkundig beheer: kosten en huur
Opvolging van de huurovereenkomst
Opstellen van de maandelijkse of driemaandelijkse afrekening voor de eigenaar
Opstellen van de afrekening van de huurlasten die de huurder moet betalen of terugkrijgen
Voor dringende problemen is er een permanentie van 24 uur op 24 en 7 dagen op 7.
Einde huurovereenkomst
- Organisatie van de plaatsbeschrijving bij vertrek (meestal door de expert die ook de plaatsbeschrijving bij intrede heeft opgemaakt) en opstellen van de eindafrekening
- Regularisatie van de lasten
- Overname van de meters
- Herschatting van de huurwaarde
- Uitvoeren van eventuele werken
- Opnieuw te huur stellen van het goed
‘Mede-eigenaars/verhuurders’
Voor al onze klanten die mede-eigenaar zijn van een mede-eigendom die wordt beheerd door Nexity Belgium, bieden wij ook een reeks ‘Mede-eigenaar/verhuurder’-diensten à la carte aan.
Wij kunnen immers het opstellen van de vervelende jaarlijkse huurlastenafrekening en/of de indexering van de huurprijs van u overnemen, volledig conform de geldende wetgeving en rechtspraak.
Nexity Belgium regelt alles, en dit in uw beste belang. Zo kunt u op beide oren slapen.
Eigenaars ‘pied à terre’
Hebt u een pied à terre in Brussel, maar bent u vaak in het buitenland? Hebt u een eigendom, maar moet u naar het buitenland verhuizen voor uw werk? Moet u enkele jaren in het buitenland gaan werken? Moet u in het kader van uw werk regelmatig het land uit?
Herkent u zich in een van deze situaties en beschikt u zelf niet over de fysieke mogelijkheid om uw eigendom vanop afstand te beheren? Dan is Nexity Belgium er voor u!
Nexity Belgium houdt regelmatig toezicht op uw eigendom en zorgt ervoor dat alle facturen met betrekking tot uw vastgoed tijdig betaald worden. U hoeft zich dus niet langer zorgen te maken over kosten zoals elektriciteit, gas, water enz. Wij regelen het voor u!
Anders gezegd: vertrek met een gerust hart …
U wil uw vastgoed verkopen? Ook daar zorgt Nexity Belgium voor.
Onze klanten praten
over het beheer van hun eigendom
Jean-Paul P
Ik ken verschillende bedrijven die beheerdiensten aanbieden, maar het team van Lamy/Nexity wil ik toch wel feliciteren met de kwaliteit van hun service. Ik ben altijd op de hoogte van wat er in mijn appartement gebeurt en belangrijke beslissingen worden samen genomen. Ik stel deze communicatie erg op prijs en weet dat mijn eigendom in goede handen is.
Lola H
Bedankt voor jullie efficiënte aanpak in elke situatie, dat is altijd erg geruststellend.
André L
Ik ben heel erg te spreken over de beschikbaarheid en vakkundigheid van het beheerteam. Ik heb de laatste jaren meermaals contact met jullie gehad en de kwaliteit was altijd prima! Zeer goed.
Een offerte aanvragen
Vertrouw op Nexity.
Wil u een beroep doen op Nexity voor het beheer van uw vastgoedvermogen?
Vul het formulier hieronder in en wij nemen meteen contact met u op.